1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1850335

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon:
Är du dum på riktigt?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jodå...jag ä jättedum..på riktigt. Tror någon på riktigt att någon/några inom rimlig framtid, är intresserade att bygga en ny arena för ishockey någonstans inom Medelpads gränser? Sundsvalls kommun har en lång kravlista på anläggningar. Bil och Buss tomten har stått i 20-25 år utan att något hänt. Undrar om något på listan blir av? Hur lång tid tog det att ö.h.t. få ett nytt namn på N.H.K arena? Och det var väl en skitsumma i sammanhanget. Hoppas jag har fel, och ursäkta för klavertrampet, naturligtvis får och skall alla relevanta ämnen kunna tas upp. Mitt focus ligger i alla fall först och främst på laget här och nu, och Alex Lavoies långbänk. Enligt Timrå IK på tvitter "borde" han bli klar till nästa match.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer