Nisse på Mon: Kul kille. Verkligen. Sympatisk och ödmjuk, komma in här som nån liten påve och sätta agendan för vad som är värt att diskutera och inte.
Vad mig anbelangar tycker jag Hauke, Lavoie och övrigas medverkan är fullständigt ointressant att diskutera här och nu. Av det enkla faktumet att det är rätt klart när det är aktuellt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul kille. Verkligen. Sympatisk och ödmjuk, komma in här som nån liten påve och sätta agendan för vad som är värt att diskutera och inte.
Vad mig anbelangar tycker jag Hauke, Lavoie och övrigas medverkan är fullständigt ointressant att diskutera här och nu. Av det enkla faktumet att det är rätt klart när det är aktuellt.