Nja tycker att vi ska få behålla den ett tag till... ;)
Synd och konstigt att denna match inte sänds i varken C+ eller på PPV då jag kan tänka mig att det det finns ett visst intresse i Göteborg med omnejd av denna match.. Och för oss som inte kan gå :(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Synd och konstigt att denna match inte sänds i varken C+ eller på PPV då jag kan tänka mig att det det finns ett visst intresse i Göteborg med omnejd av denna match..
Och för oss som inte kan gå :(