Apa verkar trevligt även om jag själv inte har varit där. Det ligger vid samma torg som O’Learys, som det inte heller är något fel på. Annars är det nog ingen bra idé att uppsöka dessa nattklubbar, då man ofta läser om misshandlar och skit.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Apa verkar trevligt även om jag själv inte har varit där. Det ligger vid samma torg som O’Learys, som det inte heller är något fel på. Annars är det nog ingen bra idé att uppsöka dessa nattklubbar, då man ofta läser om misshandlar och skit.