Hälge: Tycker nog att domarn är ganska rättvis i 4:e. Timrå hade en par rätt så klara hakningar som Lindh släppte också. Så nog var det rättvist i förlängningen.
Men i övrigt så var han ju ute och cyklade under hela matchen. Han började med att släppa allt, sen när han skulle börja döma, så startar han med en kompensation. Sedan var cirkusen i full gång...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men i övrigt så var han ju ute och cyklade under hela matchen. Han började med att släppa allt, sen när han skulle börja döma, så startar han med en kompensation. Sedan var cirkusen i full gång...