{297}: Gillar din sista idé, men matchtröjorna borde väl snarare skickas till förbundet. Det är ju inte Cmore som bestämmer hur pengarna ska fördelas.
Hur som, går det här igenom slutgiltigt säger jag också upp abbonnemanget. I helvete jag pröjsar för att Karlskrona, Rögle, Mora mfl ska sponsras med helt sjuka penningsummor.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur som, går det här igenom slutgiltigt säger jag också upp abbonnemanget. I helvete jag pröjsar för att Karlskrona, Rögle, Mora mfl ska sponsras med helt sjuka penningsummor.