1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 185757

Sv: Frölunda-Timrå
Skarin: FEL......Frölunda är inte Sveriges bästa lag.....må de föra spelet ikväll,men utan att göra mål vinner man inga matcher.....med marginalerna på sin sida kunde lika gärna Timrå vunnit ikväll....Frölunda tog över spelet efter sitt ledningsmål....då blev Timrå handlingsförlamat..hade Timrå gjort 1-0 hade matchbilden varit annorlunda....du såg vad som hände vi Timrå kvittering......Timrå var ytterst nära att vinna med 2-1.....Norrena räddade Frölunda från förlust ikväll....
Timrå IK är precis lika bra som Frölunda.....lotteriet straffar avgjorde för andra gången till Frölundas fördel.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer