Tack! Det där blir bra att ha i kväll. Dock blir det knappt några kommentarer alls från min sida under matchen. Ärligt talat har jag mått illa och kväljts en del i dag. Tror inte att det har med matchen att göra, då den inte är av avgörande karaktär, men nu blir det till att sitta ner och göra lite andningsövningar. Stresskänslig? Jaji, sånt som händer... 😐
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tack! Det där blir bra att ha i kväll. Dock blir det knappt några kommentarer alls från min sida under matchen. Ärligt talat har jag mått illa och kväljts en del i dag. Tror inte att det har med matchen att göra, då den inte är av avgörande karaktär, men nu blir det till att sitta ner och göra lite andningsövningar. Stresskänslig? Jaji, sånt som händer... 😐