Powerbreak. Ser att Almtuna ligger under klart, men att Oskarshamn dessvärre har kvitterat. Satt annars och tänkte på att vi hade kunnat rycka åt oss en sexpoängsledning i toppen om vi nu lyckas hålla undan. Dock jämnare nu i en ovanligt snäll match. Inga utvisningar alls för oss efter drygt halva matchen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jaha, då kom den där jävla utvisningen.