Ssk värvar in Ludvig blomstrand från Karlskrona. Hade nog passat hos oss. Varför händer ingenting? Vi har tillräckligt med manfall för helst 2-3 värvningar/lån.
Och ekonomin kan väl inte vara så dålig i relativitet till alla andra lag som fyller på trots mindre skador i sina trupper? Tycker jag ser värvningar i många andra lag nu som inte egentligen ens behöver det.
Men hos oss är det knäpptyst trots att vi är i behov av det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer