1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1862439

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Bragd-Birger: Känns som att killarna gjort match mot bottenlag-läxan.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
mikenomad: Onekligen. Å andra sidan var det länge sen man såg ett så här släpphänt och vekt bortalag på besök. Rogges NHK-prepp sitter i.

Men: tyckte kedjeformationerna såg bra ut på förhand, och inte mindre bra ut nu. Äntligen lite balans. Lavve är ju stekhet, och det ser bekvämt ut på flera andra håll också. Skön potential också i 'brunkarkedjan' Olofsson-Boyce-Gallo.

Hoppas på mer hockeymys nu i tredje. Göra mål är underskattat! Ös på pöjkar!

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
mikenomad: Klar skillnad på farten i skridskoåkningen och frenesin i spelet i kväll.
Konservera den här formen tack.

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Det blir TVÅSIFFRIGT ikväll!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer