mikenomad: Onekligen. Å andra sidan var det länge sen man såg ett så här släpphänt och vekt bortalag på besök. Rogges NHK-prepp sitter i.
Men: tyckte kedjeformationerna såg bra ut på förhand, och inte mindre bra ut nu. Äntligen lite balans. Lavve är ju stekhet, och det ser bekvämt ut på flera andra håll också. Skön potential också i 'brunkarkedjan' Olofsson-Boyce-Gallo.
Hoppas på mer hockeymys nu i tredje. Göra mål är underskattat! Ös på pöjkar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer