Marcus: En annan tanke som TITAN skulle behöva tänka över är hur man för en diskussion. Kan det gå att argumentera för sin sak, även när flertalet inte håller med, utan att ta motargumenten personligt och därför själv gå till personangrepp?
Nåt hände i dagarna runt jul. Jämför TITAN-inläggen före jul med de efter. Nu så arg jämt. Lugna ner sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nåt hände i dagarna runt jul. Jämför TITAN-inläggen före jul med de efter. Nu så arg jämt. Lugna ner sig.