Marcus: Hehe, jag minns din portning hos Löven. Även en av de coola katterna som driver hockeykultur.com plottades av dåvarande Lövenwebbis för värre övertramo och höll på att åka ut.
Själv började jag mitt webliv som El Maco med att bekriga nuvarande signaturen jojo som är en av Malmö-HS drivande personer 1995.
Synd att den allra första Timrågästboken är borta. Det var så snyggt att kunna bevisa att jag skrev inlägg nummer två i världshistorien efter dåvarande webbis.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv började jag mitt webliv som El Maco med att bekriga nuvarande signaturen jojo som är en av Malmö-HS drivande personer 1995.
Synd att den allra första Timrågästboken är borta. Det var så snyggt att kunna bevisa att jag skrev inlägg nummer två i världshistorien efter dåvarande webbis.