JobbaPuck: Varför tar man ens fram en sån tröja? Tänk om Dahlén drar efter Modo-matchen nästa vecka, dålig tajming isåfall. Inte ens bra gjord, fattar inte grejen.
Puckat: Kanske vet dom mer än vi vet? Tror inte man går ut med en tröja officiellt från Timrå sida så där om det inte är klart. Blir Dahlén kvar så är han värd det fetaste tifot ever från oss supportrar!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...