Modano: Välkommen tebaks 👍 Nä det håll fan inte att loosa mot bottenträske gång på gång... Ska de va så svårt att stänga matcher mot Västervik, Ljungby, Boförs, Hästen mm Bara en massa kludd.. Vi får var glada för vinsten ikväll, men vi tappade 1 poäng... Risk för förlust i Ljungby på måndag igen.. Men....vi får se 👍
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Välkommen tebaks 👍
Nä det håll fan inte att loosa mot bottenträske gång på gång...
Ska de va så svårt att stänga matcher mot Västervik, Ljungby, Boförs, Hästen mm
Bara en massa kludd..
Vi får var glada för vinsten ikväll, men vi tappade 1 poäng...
Risk för förlust i Ljungby på måndag igen..
Men....vi får se 👍