1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1866662

Sv: Apropå nånting...
{8429}: Gäller att fortsätta producera juniorer för att vi ska ha i närheten av ett topplag i SHL. Pengarna räcker inte till att värva ett slagkraftigt lag. Juniorerna är nyckeln för Timrå, annars kommer vi harva i botten och åka ur.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Spelare som Dahlén, Pettersson, Hållander & Olofsson växer dock inte på träd. Så att räkna med att vi ska få fram sådana spelare varje säsong är ingen bra plan, det kommer inte att hända. Vi ska vara glada om det händer var 3-4e säsong skulle jag säga, i bästa fall.

Kollar man spelare i j18/j20 så finns det ingen som ens är i närheten. Har dock dålig koll på U16 och neröver men dom går ju inte jättebra i serien om man säger så.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer