Det känns inte speciellt upplyftande att vara TIK-supporter f.n. Ingemar Bergman-känslan fortsätter att dominera. Tyvärr är både Malmö och Luleå på uppåtgående så sista platsen ser rätt given ut om inget drastiskt händer.
Coachning är ett gammal kärt ämne och det är väl ingen nyhet att Peo inte coachar under matcherna, senaste Time-Outen var väl mot Nyköping nittonhundrakallt.. och är det fortfarande rätt att envisas att matcha Zäta i dubbla femmor ??
För säkerhets skull fyllde jag på samlingen av matchtröjor med 2 MoDo-tröjor från auktionen på deras hemsida idag......
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Coachning är ett gammal kärt ämne och det är väl ingen nyhet att Peo inte coachar under matcherna, senaste Time-Outen var väl mot Nyköping nittonhundrakallt.. och är det fortfarande rätt att envisas att matcha Zäta i dubbla femmor ??
För säkerhets skull fyllde jag på samlingen av matchtröjor med 2 MoDo-tröjor från auktionen på deras hemsida idag......