Ytterst sällan det är så bra som ikväll. Oftast zoomas det ut för mycket i mittzonen, sedan så blir det då för lite inzom i anfallszonerna. Viktigt med arenor där kameran sitter högt att zooma bra. När dom flesta arenor i Sverige byggdes försökte man härma NHL med att placera media högt upp, men problemet med det är att själva kamerorna sitter lägre i NHL. Det är bara kommentatorerna som sitter högt upp. Skräckexempel i Sverige är ju LLA o Gavlerinken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ytterst sällan det är så bra som ikväll. Oftast zoomas det ut för mycket i mittzonen, sedan så blir det då för lite inzom i anfallszonerna. Viktigt med arenor där kameran sitter högt att zooma bra. När dom flesta arenor i Sverige byggdes försökte man härma NHL med att placera media högt upp, men problemet med det är att själva kamerorna sitter lägre i NHL. Det är bara kommentatorerna som sitter högt upp. Skräckexempel i Sverige är ju LLA o Gavlerinken.