1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1869993

Sv: Apropå nånting...
Vi kan glömma Pyörälä , bara ett osant rykte enligt Nubben. Varför värva när vi har ett lag som ligger i toppen och gjort det hela säsongen. Det är dom här grabbarna som ska ta oss till SHL.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
luffaren: Så pinsam journalist! Vi har plus på AIK och Leksand denna säsong, Timrå spelade dessutom ut Leksand senast hemma .

Känner en AIK:are som erkände att man blev utspelade mot Leksand senast man möttes men hade en Källgren i mål som stod på huvudet och gjorde att de kunde vinna med nöd och näppe med 3-2.
men han följer nog bara hockeyn kring Stockholm. Vilken pajas alltså!! Bara tacka och ta emot från Timrås håll att man får fortsätta vara underdogs. 😀

Sv: Apropå nånting...
luffaren: Kan fortfarande vara bra att värva in någon spets. Tänk om exempelvis Dahlén blir skadad.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer