1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1870939

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ni såg inte min tidigare kommentar om att vi skulle behöva han!!! är övertygad om att vi skulle ha mer nytta av en vägkona..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
En back måste in tänk om någon av Strömberg Larsson Kinnvall blir skadad då är det själmord om man inte har täckning för skador på backsidan. Spelet kommer bli mycket tuffare hårdare när det drar ihop sig när allt står på spel. När man möter samma lag i bäst av 5 7 matcher varannan dag blir det alltid några skador får man räkna med viktigt med bred trupp då. Finns backar ledig i Finland Tyskland där vissa lag spelat klart avhängda.

Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Adam Ohre lånas in till Troja från Halmstad då Nielsen är skadad.

Spännande att se hur det går för han i annan miljö i HA.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer