1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1875165

Sv: Apropå nånting...
Tarasov: Nja tror de är 70-30 till Leksand om man inte vinner 1a matchen. Även om man slås ut av Leksand så har man bra läge mot vinnaren av lag 3-8 sen kvittar det om det blir Karlskrona eller Mora samma nivå på båda ska bara krossa vilket de än blir

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano:
Så här i efterhand så kan man ju säga att jag inte hade så fel när jag tippa att ni skulle den allsvenska finalen ;)

Sv: Apropå nånting...
Modano:
Kan nog vara bra för ditt hjärta att tänka 70-30 till leksand. Men underskatta inte de lag som kommer från serien, de har lyckats avancera två ggr, förra året var AIK en hårsmån från att ta sig till SHL-kvalet. Känslan är att laget som förlorar finalen har det jobbigt mentalt.

Sv: Apropå nånting...
Modano: Du räknar med att Örebro undviker kvalspel? Jag är inte lika övertygad. Tycker att såväl Mora och Karlskrona som Örebro bör bytas ut. Men vill inte se Leksand i SHL. Blir till att minska antalet lag eller ge Modo och Södertälje wild card. Om jag inte glömde AIK? Nej, vill inte se dem i SHL heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...