1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1875336

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg:

Eftersom Axle San skriver ”ni” om Timrå lär han inte vara en av oss. Dock har jag inget emot att vi får lite mothugg, på vilken nivå det nu än må vara. Bland det tråkigaste som finns är likriktning så att alla följer samma slags normer. ”Vi gillar olika.”, som det hette en gång i det förflutna. ”Olika” på alla sätt och vis då hade ju varit trevligt. 🙂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag håller med. Men personen kan ju för fan inte ens argumentera, bara för han inte håller med mig så är tydligen min åsikt urlöjlig. Drar egna slutsatser om att jag vore avundsjuk.. Ska man utdela mothugg kan man göra det med lite mer substans, annars bör man hålla käften.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer