1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1875352

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Vi har inget annat val än att jobba på detta vis. Hade pengar funnits hade vi nog värvat lite dyrare för att nå SHL denna säsong. Betydligt charmigare att prestera med den trupp vi har dock!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Jo, men samtidigt har vi nog lärt oss av misstagen senast vi spelade i SHL när ekonomin kördes i botten. Leksand verkar aldrig lära sig. Eller ska de köpa ännu mer gatusten?

Med deras ekonomi hade vår trupp dock förmodligen sett annorlunda ut ja, men att värva bara för värvandets skulle likt de har gjort inför slutspurten tror jag inte vi hade gjort i samma utsträckning. Som sagt, jag gillar inte konceptet "värva sig till framgång" och vi är ett perfekt exempel på att det går att nå framgång ändå, och just därför hoppas jag innerligen att vi slår ut det där jävla knäckebrödsgänget.

Ja, det är betydligt charmigare och respektfullt att prestera med truppen vi har.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer