Svårt att tro att det är samma sport som man bevittnade i fredags. Så här slött och oengagerat tror jag inte jag sett Timrå uppträda den här säsongen. Gå-temp-hockey FTW.
Modo är verkligen jättedåliga. Hade vi spelat så här mot Almtuna eller Pantertanter skulle det varit avgjort redan.
Skulle vara lite mysigt med fart i tredje. Modo verkar inte kunna sätta upp någon dock, så det lär hänga på Timrå isf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer