På en sponsorträff före en match efter förra ombyggnaden snackade förre Timråtränaren Peo Larsson om ståplats. Han menade att klacken egentligen borde stå mitt emot avbytarbåset för att den ska höras bäst. Logiskt egentligen, men ganska trist med tanke på hur inmutad södra läktaren är för klacken sedan årtionden. Man kanske kan flytta avbytarbåsen till norra sidan istället, så att klacken kan stå kvar.
På italienska fotbollsarenor står de mest fanatiska fansen i kurvorna, vilket klacken i Timrå i det närmaste också gör. Vore trevligt om TIK vid ombyggnaden kunde tänka lite på "die hard-fansen" och inte enbart bygga för slipsnissarna som likt djurgårdare glider in på räkmackor i kulturmagasinet.
Kom just och tänka på att jag själv gränsar till slipsnisse eftersom jag oftast är på sittplats. Däremot saknar jag slips och Timrå-tröjan sitter alltid på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
På italienska fotbollsarenor står de mest fanatiska fansen i kurvorna, vilket klacken i Timrå i det närmaste också gör. Vore trevligt om TIK vid ombyggnaden kunde tänka lite på "die hard-fansen" och inte enbart bygga för slipsnissarna som likt djurgårdare glider in på räkmackor i kulturmagasinet.
Kom just och tänka på att jag själv gränsar till slipsnisse eftersom jag oftast är på sittplats. Däremot saknar jag slips och Timrå-tröjan sitter alltid på.