{8358}: ”lätt byte”? Jag tror att både vi och leksand är ett lätt byte för både Mora och KHK. Det är ingen picknick att gå upp även OM vi skulle slå leksand.
{297}: möter betydligt hellre Karlskrona anförda av chips-kolan än gnugg-Mora. Tror Leksand har betydligt större chans mot dom, mtp inramningen och pressen. Det blir liksom något helt annat än en vanlig matchserie av det där.
Karlskrona är en klubb i kris, och moralen tveksam. Chipsy har ju - sin vana trogen - gått ut i media och gnällt över betalningsstrul. Dom tar vi. Om vi nu spöar Leksand förstås...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer