1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1879079

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
{8358}: en lite mer ödmjuk retorik från dig hade varit ”större chans” kanske? Jag har bara tittat på mora noggrant dom senaste 4-5 omgångarna men jag tycker att dom ser MYCKET tyngre, snabbare och vassare ut än vad vi gör och det är väl fullt naturligt. Jag är ingen expert men jag tror att vi har större chans mot KHK och jag tror att både Timrå och leksand är i stort sett chanslösa mot Mora. Å andra sidan slår kvalité inte alltid vilja i den här sporten, jag lever på hoppet. Får vi möta endera laget i en kvalserie om 7 matcher så är det onekligen en framgång och en hockeyfest, oavsett hur det slutar.

Svarskommentarer

Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
{297}: Bara man inte blir för "ödmjuk" är jag helt med dig👍

Minns Leksand i match 1 & 2 mot Modo, då dem hade riktigt stor "respekt" för Modo och blev totalägda, men sen släppte det minst sagt.

Så kan det inte bli för Timrå, då kommer det bli 4-0 till KHK, därför menade jag att Mora vore bättre, laget vi mött ett antal gånger senaste säsongerna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer