Den tysta gbn har vaknat... Dvs medgångssuppotrarna!! Ett jävla go här helt plötsligt... Själv har jag sjukskrivit mig ett par dagar nu.. Det blir segerflarran rinn lätt ett par dar nu.. Nu MOSAR vi DalaHesten på tirsta i Timrå Isstadion!!! TIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ IK mot SHL 2018/2019!!! Skål tamjefan 👍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett jävla go här helt plötsligt...
Själv har jag sjukskrivit mig ett par dagar nu..
Det blir segerflarran rinn lätt ett par dar nu..
Nu MOSAR vi DalaHesten på tirsta i Timrå Isstadion!!!
TIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ IK mot SHL 2018/2019!!!
Skål tamjefan 👍