Puckat: Det har ju försvunnit kanske 60-70 bilplatser på baksidan då konstgräsplanen byggdes och efter det har det väldigt sällan varit mer än 3500 personer på matcherna. Så förutsättningarna har förändrats sedan senast vi hade nästan fullsatt var och varannan hemmamatch.. Så att bara plocka snövallar kommer inte räcka även om det skulle vara en underlättning av parkeringssituationen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så att bara plocka snövallar kommer inte räcka även om det skulle vara en underlättning av parkeringssituationen.