Nisse på Mon: En rondell i en eller båda in- och utfarterna kan vara en lösning. Så hade man löst det i Åbo när jag var där på VM -91. Hallen tog 12 000 men parkeringen var tömd på några minuter.
I skogsområdet sydväst om Älvstrandsvägen finns det gott om utrymme för att skapa en ny parkering som tillgodoser allt behov av platser. Helt klart gångavstånd till arenan. Fast det lär nog aldrig bli aktuellt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer