1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1880629

Sv: Parkeringen - Vad gör vi?
bar mofftak: parkering och in- och utfarter har varit problem i decennier. Verkar vara rena raketforskningen.

Svarskommentarer

Sv: Parkeringen - Vad gör vi?
Nisse på Mon: En rondell i en eller båda in- och utfarterna kan vara en lösning. Så hade man löst det i Åbo när jag var där på VM -91. Hallen tog 12 000 men parkeringen var tömd på några minuter.

Sv: Parkeringen - Vad gör vi?
I skogsområdet sydväst om Älvstrandsvägen finns det gott om utrymme för att skapa en ny parkering som tillgodoser allt behov av platser. Helt klart gångavstånd till arenan. Fast det lär nog aldrig bli aktuellt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer