Blir intressant att se vad nubben får ihop för lag, vilken division vi än spelar. 15-16 klara redan alltså. Några spelare har han redan räknat bort från säsongens trupp med som kommer spela för andra klubbar.
Sputnik: Johan Jonsson verkar vara uppvaktad av klubbar vilket inte är förvånande. Sedan tidigare har det ju varit snack om Didrik också. Om vi skulle lyckas ta oss upp så hoppas jag verkligen att vi kan behålla spelare som Johan och Didrik. De står väldigt mycket för ryggraden i det här laget. Oerhört skickliga i sina roller.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...