1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1881065

Sv: Apropå nånting...
{8395}: Men lugn nu, är det något som ska sitta fram på tröjan är det tallarna och inget annat. Tar dessutom förgivet att tallarna sitter där till nästa säsong vid ev. avancemang.

Någon här som kan hitta rätt på årets träningströjor med tallarna fram? Så jävla snygga.

Örnen kan brinna i helvetet och är något Timrå aldrig mer ska använda sig av.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Årets träningströjor skulle jag gärna se en utveckling på och användas som matchställ.

Annars är fjolårets retrotröjor som användes en match emot Almtuna riktigt fina.

Ett roligt alternativ skulle vara att flirta lite historiskt och använda en nu version av ett äldre ställ tex likt bilden.

Att klubbmärket med tallarna ska pryda bröstet känns personligen som ett krav.
Uppladdat:

500x0-56a0d148-fd76-4e40-9407-04f678f625a2.jpeg


Sv: Apropå nånting...
{3405}: Antar att vi två helt enkelt har olik smak för just den saken :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...