mike66: Varför inte ett gammalt hederligt arbetsläger för syndarna, en hård fystränare som kör 70/20 med dom hela dagarna, då kommer dom ju grundtränade tillbaka till lagen.
Timrå IK är dom bästa.
Enligt Lennon så är Christian Sjögren en stor hjälte !
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Varför inte ett gammalt hederligt arbetsläger för syndarna, en hård fystränare som kör 70/20 med dom hela dagarna, då kommer dom ju grundtränade tillbaka till lagen.
Timrå IK är dom bästa.
Enligt Lennon så är Christian Sjögren en stor hjälte !