El Maco: Som tur är, så är det nog inte så illa från klubbarnas sida, som från fansens. Tror det kommer en hel del junisar hit. Från vad jag hört så är det stort drag och isytorna räcker egentligen inte. Det snackas om behov av fler. Vi har också tjejer och damlaget har gjort stora framsteg. Vi var en hårsmån från kval till SDHL. J20 var på väg mot semi, men lyckades tappa 4-1 med fem minuter kvar, mot Växjö. Så som helhet är det ganska mycket hockey här...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har också tjejer och damlaget har gjort stora framsteg. Vi var en hårsmån från kval till SDHL. J20 var på väg mot semi, men lyckades tappa 4-1 med fem minuter kvar, mot Växjö. Så som helhet är det ganska mycket hockey här...