mike66: Det där var väll ändå en väldigt dum jämförelse :) Bulan berglund är inte min personliga favorit heller, men ni som klagar på att händelsen har blivit "hypad i media" kan jag bara säga, sjögren har bara sig själv att skylla. Tack för mig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bulan berglund är inte min personliga favorit heller, men ni som klagar på att händelsen har blivit "hypad i media" kan jag bara säga, sjögren har bara sig själv att skylla.
Tack för mig.