lennon: Hjälte Sjögren förespråkar du mer tacklingar mot huvudet och allmänt vårdslöst spel ute på isen måntro???? Det han gjorde var otroligt ful gjort men så har har han ju spelat hela sin tid som hockeyspelare Sjögren över gränsen vad som man ska, Han blev ju avstängd och bötfälld i Engelska Ligan får ett påhopp där och det var bara en tidsfråga innan det skulle ske igen! Jag hoppas att det finns TIK supportar där ute som vill se ren hockey utan dessa tilltag som Sjögren håller på med ute på isen för det är ju livsfarligt!! Annars så måste jag säga ni har gjort en mycket stark säsong!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Annars så måste jag säga ni har gjort en mycket stark säsong!!