NallePhu: Varför stirrar du dej blind på Sjögren? Är det inte fult spel och armbågstacklingar i allmänhet som ska stoppas?!
Faktum är att det förekommer många liknande tacklingar som inte ens resulterar i en 2-minuters utvisning. Kanske domarna som släpper sånt borde bli avstängd i 10-15 matcher oxå...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Faktum är att det förekommer många liknande tacklingar som inte ens resulterar i en 2-minuters utvisning. Kanske domarna som släpper sånt borde bli avstängd i 10-15 matcher oxå...