Inlägg: 1886564
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{8399}: Sure, KHK spelar sjukt tråkigt, men dom spelar efter sina resurser precis som vi och dom vinner, är väll det som räknas kan jag tycka. Får vi bara första målet imorgon så tar vi den matchen. It ain't over until the fat lady sings. Vi har visat prov på en stor moral under hela säsongen, helt hundra på att vi kan göra det igen.
+ 3
Timrå var också för ett inte allt för långt tag sedan själva ett SHL lag men klantade till det och slogs ut i kval mot ett allsvenskt lag. Nä som sagt fokus på Timrås prestation och inte på KHK.