John Cena: Det är ju mest när det skrivs saker som hockeydödande kackerlackor, avarter osv som jag reagerat, inte på att någon skriver någonting om hockey. I ärlighetens namn (om vi nu skall kritisera tråkig hockey) så var inte Timrå direkt så roliga att titta på igår heller.. Jag hoppas att ni vinner i alla fall och än är det absolut inte kört.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I ärlighetens namn (om vi nu skall kritisera tråkig hockey) så var inte Timrå direkt så roliga att titta på igår heller..
Jag hoppas att ni vinner i alla fall och än är det absolut inte kört.