{8399}: Tror inte de skulle dominera om de öppnade upp sig och gick framåt, de har nog insett att det här spelet är deras chans, tror inte deras gameplan va att skjuta hela 11 skott på mål.
Det var mer vidöppet när de spelade hemma och förväntas föra på ett annat sätt. Så jag tror att våra chanser ligger i att ta dom borta och lyckas knipa en hemma när de kör Köttmur deluxe.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var mer vidöppet när de spelade hemma och förväntas föra på ett annat sätt. Så jag tror att våra chanser ligger i att ta dom borta och lyckas knipa en hemma när de kör Köttmur deluxe.