Bragd-Birger: Vore ju kul om vi lyckades göra första målet i nån match och se hur KHK agerar då. Då kanske inte deras gnetande köttmur kommer hyllas lika mkt
OlliJanne: Det skulle bli en annan matchbild då, ja. Jag skulle säga att det är av ganska stor vikt att vi dessutom får målet tidigt i matchen, för ju längre matchen går utan mål, desto större risk för försvarsmissar från vår sida. Försvarsmissar utnyttjas skoningslöst av KHK som vi ju sett. Det är svårt att hålla försvarsmissar nere på NOLL över en hel match, så ett tidigt mål som tvingar fram ett annat modus operandi hos KHK, är nyckeln till framgång skulle jag säga
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer