1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1887131

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Pedro Puck: välkommen på firmafesten som är Timrå IKs slutspelsserie ”vi bjuder på allt”.

Så synd när vi väl får igång offensiven, då sviker Haukeland. Sen är ju pucken i ansiktet på Molinder värre än den där jävla skenan mot HV71 för en massa år sedan, vilken jävla röta att få tillbaka pucken på bladet och raka in den i krysset.

Nä håll er borta från utvisningsbåset, dom får trycka backskott hela tiden på vår pinsamt passiva box, det är bara en tidsfråga innan det smäller igen.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{297}: japp, visst har dom haft osedvanligt mycket flyt med målen klaskrona? Första kassen likadant....står och tittar på hauken så hoppar pucken fram liksom...

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Måste tillägga att om Freddan verkligen sa i paus att vi ska ut och köra precis som i första, då blir jag lite orolig. Man kan väl för fan inte gå på stenhård offensiv när man har 3-0 på ett lag som knappt kan ta sig över defensiv blå. Nu är det inte kontringsmål dom gjort men vi vill väl snarare dra ner tempot till ett minimum?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer