Mycket talar för att första målet vinner. Det skulle kännas förjävligt tungt med 0-1 i arslet om/när det nu kommer. Oavsett vilket så väljer jag att vara optimist denna gång. Tänker att vi vinner med tre mål igen. 3-0 eller 4-1. KHK suger ganska så rejält om vi bara får lite utdelning på spelövertaget. Det såg vi senast. Därmed inte sagt att det går vägen. Okej, dags för en stunds vila nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mycket talar för att första målet vinner. Det skulle kännas förjävligt tungt med 0-1 i arslet om/när det nu kommer. Oavsett vilket så väljer jag att vara optimist denna gång. Tänker att vi vinner med tre mål igen. 3-0 eller 4-1. KHK suger ganska så rejält om vi bara får lite utdelning på spelövertaget. Det såg vi senast. Därmed inte sagt att det går vägen. Okej, dags för en stunds vila nu.