Puckat: Jag brukar inte bli rörd men ikväll kom det några glädjetårar . Vilka krigare vi har och då menar jag alla i laget. Någon härinne vräker ur sig så mycket skit om några av våra spelare så jag undrar vad det är för Timrå supporter. Skämmes på dig.
I kväll ger jag mitt cyklop till Berglund och Boyes som gör allt dom kan för att vi ska vinna. Timrå Ik är dom bästa och vi ger aldrig upp.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I kväll ger jag mitt cyklop till Berglund och Boyes som gör allt dom kan för att vi ska vinna. Timrå Ik är dom bästa och vi ger aldrig upp.