bajenmattias: Jodu! Mitt råd är att DU söker hjälp för ditt mindervärdeskomplex. Vad det gäller Sjögren så borde ett kännbart straff på avstängning utdömas trots att han och Bulan kom in i situationen fel. Låt säga någonstans i närheten av 10 matcher trots att han spelat i DIF!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad det gäller Sjögren så borde ett kännbart straff på avstängning utdömas trots att han och Bulan kom in i situationen fel.
Låt säga någonstans i närheten av 10 matcher trots att han spelat i DIF!