1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 188915

Sv: Christian Sjögren!!!
Christian Sjögrens tackling jo den var ful klart att den var.. men om de inte hade dirketsänt det? de sänder aldrig timrås matcher men just den sände de och just då skulle de komma en sådan tackling.. men det är ju klart att han kommer få en avstängning men hur länge kanske 10 matcher räcker..
men hallåå Sjögren är nog inte den ända som gjort en ful tackling är det bara han som kommer att få en lång avtängning? är det nån fler som åkt dit för det?! de finns nog ett 20-tal lika fula tacklingar men de kanske inte åkte dit hm..
de kanske det är eller så är det inte alls så..tänk tacklingen på källarsson mot förjestad tänk om de hade blivit ett himla bråk efter de också hade det blivit en månads avstängning då eller inte ...
de är väll bäst att han ber om ursäkt eller nått så kan han väll ändå hoppas på de bästa...
*längar till sjögren är tillbaka*
///erica

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer