timråhockey: ”Bulla” på radion nu, härligt att höra att han håller på att förbereda resan till KHK på fredag. Han berättar också vilken betydelse hemmapubliken har, hur man får en extra skjuts som spelare. Han avslutar med en hälsning till alla som är i ladan i kväll att GE ALLt för att hjälpa Timrå till seger. Tack ” Bulla” för alla dina år du bjöd oss på hockeygodis med bl.a.dina dragningar och passningar. Kämpa Timrå vi är med er !!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tack ” Bulla” för alla dina år du bjöd oss på hockeygodis med bl.a.dina dragningar och passningar.
Kämpa Timrå vi är med er !!!