Heisenberg: Tack Fredrik Andersson du får ha ett så stort Modo hjärta du vill för du är ett proffs ända ut i fingerspetsarna . Du har skapat något så fint som ett lag, ett lag som hela tiden kämpar för varandra. I kväll fanns det många hjältar men i kväll är det din tur att få cyklopen och kavajen. Tack ”Freddan ” för att du lämnade ditt Modo och kom till oss och ger oss så mycket glädje med vårt älskade Timrå Ik.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tack ”Freddan ” för att du lämnade ditt Modo och kom till oss och ger oss så mycket glädje med vårt älskade Timrå Ik.