Modano: Jag tycker att i stort sett samtliga, med ett undantag, från Modoboken uppträtt mkt snyggt och gentlemannamässigt under vårt kvalande. Trots att jag lätt kan sätta mig in i hur det även måste svida lite. Men de är stora supportrar i vår stora stund och kom ihåg, skillnaden mellan succé och fiasko är hårfin. En felstuds i morgon och vi är på ruta 1 igen, samma läge och med samma förutsättningar som Modo. Jag tycker att vi i stunder som dessa kan ha överseende med bl.a. JFK:s intresse för domarinsatser under säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer