Do or Die! Vilken ruskig fredag det blir. Vete fåglarna om jag har mage, nerver el psyke att se matchen... men jag måste ju! Alla matcher som jag sett i denna serie har vi ju vunnit. Jag vill inte bära den bördan att det kanske är mitt fel... om ni förstår. Do or Die! Kan det bli mer spännande? Nu är dags att resa sig som fågeln Fenix ur askan! DO IT, BOYS!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vete fåglarna om jag har mage, nerver el psyke att se matchen... men jag måste ju! Alla matcher som jag sett i denna serie har vi ju vunnit. Jag vill inte bära den bördan att det kanske är mitt fel... om ni förstår. Do or Die! Kan det bli mer spännande?
Nu är dags att resa sig som fågeln Fenix ur askan! DO IT, BOYS!